منتديات الجوكر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات الجوكر

تميز بلا حدود

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

من اجمل اغانى اكمل

كاتب الموضوعرسالة
الهواوي
Admin
Admin
الهواوي

ذكر عدد الرسائل : 270

من اجمل اغانى اكمل Empty
مُساهمةموضوع: من اجمل اغانى اكمل   من اجمل اغانى اكمل Icon_minitimeالإثنين يونيو 30, 2008 5:05 am

مش بعيد
مش بعيد الدنيا تجمع بينا تانى مش بعيد يضحكلنا بكره زمانى يااللى قلبى كل لحظه بيناديك
مش بعيد القاك ياغالى بين اديا تيجى ودموع الفرح تملا عنيا يومها اقولك اد ايه اشتاقت ليك
مش بعيد الدنيا تجمع بينا تانى مش بعيد يضحكلنا بكره زمانى يااللى قلبى كل لحظه بيناديك
مش بعيد القاك ياغالى بين اديا تيجى ودموع الفرح تملا عنيا يومها اقولك اد ايه اشتاقت ليك
يمكن قدرى اعيشلك عمرى وبعد ماتبعد تابى الاقيك تفضل خانبى يا كل حبايبى يااللى حياتى شويه عليك
كل يوم يا حبيبى بدعى ليل نهار ربنا يهون عليتا الانتظار وانسى بعدك لما يحلى عمرى بيك كل فرحه وانت غايب مستحيله كل ليله تفوت عليا سنين طويله مهما اقابل مش هافكر الا فيك
يمكن قدرى اعيشلك عمرى وبعد ماتبعد تابى الاقيك تفضل خانبى يا كل حبايبى يااللى حياتى شويه عليك

لسه قادر
بعد كل اللى بايديا عملتوا فيك والعذب اللى انت شفتوا فى حبى ليك بعد كل اللى بايديا عملتوا فيك والعذب اللى انت شفتوا فى حبى ليك
لسه قادر تبقى طيب وتسامحنى جاى بنفسك يا حبيبى وبتصلحنى كل ده وانا لسه مش هاين عليك
لسه قادر تبقى طيب وتسامحنى جاى بنفسك يا حبيبى وبتصلحنى كل ده وانا لسه مش هاين عليك
شوف بايه ضحيت عشانى وخات ايه حد غيرك كان هيفضل جانبى ليه
مشيت فى سكه
مشيت فى سكه غيرت حتى ملامحك واديك بتندم ليه عايزنى اداوى جرحك اكيد بتحلم لو فاكرنى فى يوم هاسمحك فى يوم هاسمحك
وقلبى و قلبى اللى انكسر وانت بتهدم كل حلم اتحقق راجعلى راجعلى تفتكر انسان زمان علم عيونك تعشق
قلبى اللى سيبته بيغرق فى عز الليل جريح ده كان فرب يصدق ان الدنيا بصحيح فيها ملايكه فيها ملايكه ايام ما كان عايش لفرحك
وقلبى و قلبى اللى انكسر وانت بتهدم كل حلم اتحقق راجعلى راجعلى تفتكر انسان زمان علم عيونك تعشق
مشيت فى سكه من بعيد نورها بيخدع نسيت حبيبك سبتنى ما ردتش تسمع وجيت بتبكى بعد ايه ده معدش ينفع معدش ينفع
فاكر وانا جاى عندك وبنادى عليك بشوق بسهوله رد قلبك قاللى انسانى وفوق وفر دموعك وفر دموعك ماهو مستحيل ابدا هانرجع
https://al-prinse-al-saudi.yoo7.com

من اجمل اغانى اكمل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-